Ansatte

Benny
Jeanett Nordby

Bibliotekleder

Jeanett er bibliotekets nyeste tilskudd og startet opp i januar. Hun sitter ofte på kontoret, men syns det er skikkelig stas å være ute i skranken når tiden tillater det. Av litteratur prøver hun seg på det meste, men er ekstra glad i en god krim, bøker som rører ved dype følelser og fortellinger med skeiv representasjon. På fritiden er Jeanett den som alltid har flere strikkeprosjekt gående.

Tlf: 41435167
E-post: jeanett.nordby@nord-aurdal.kommune.no

Ingrid
Ingrid Bergstrøm

Bibliotekar

Ingrid har vært hos oss siden 2009. Du finner ofte Ingrid i skranken der hun både jobber med dere som besøker oss og jobber med å registrere de nye bøkene våre. Ingrid er ganske altetende i litteraturen, men hun liker veldig godt krigsromaner, samtidsromaner og de som kan være litt triste. I tillegg har hun god kunnskap om barnebøker for de mellom 0-6 år. På fritiden er Ingrid en skikkelig fjellgeit!

Are
Are Flaten

Formidler

Are har vært innom oss siden 2021, men fra 2022 har han vært her fast. Are er vår hovedformidler av litteratur, han reiser rundt på klassebesøk, holder litterær lunsj og gjør gjerne noe utenfor boksen. Oftest finner du han i skranken eller ute blant hyllene mens han snakker engasjert om en tegneserie man burde få med seg. På fritiden er Are en diskgolf-entusiast.

Sun2
Ingeborg Nøland Brekke

Biblioteksekretær

Ingeborg er den som har vært hos oss lengst, hun trives faktisk så godt at hun har vært her i 30 år. Det er det både kollegaer og lånere som er svært glade for. Ingeborg finner du smilende og blid i skranken eller ute blant hyllene mens hun hjelper lånere med å finne bøker. På fritiden er Ingeborg den som alltid har et prosjekt gående og å kjede seg er et ukjent fenomen.