Arrangement i mai og juni 2024

Publisert: 30. april 2024
Elizabeth Strout Facebookheader

I mai og juni er det litt rolegare dagar på biblioteket, men me håper det som skjer vil inspirere og lokke folk til eit biblioteksbesøk i løpet av månaden.

Sør Aurdal Frivilligsentral
Temakvelder om fremtidsfullmakt

Måndag 6. mai kl. 18.00 er det temakveld om fremtidsfullmakt på biblioteket på Bagn. Det er Sør-Aurdal eldreråd og Frivilligsentralen i Sør-Aurdal som arrangerer.

Torsdag 23. mai kl. 18.00 blir det temakveld om fremtidsfullmakt på biblioteket i Hedalen. Det er Sør-Aurdal eldreråd og Frivilligsentralen i Sør-Aurdal som arrangerer denne også.

Digihjelpen

Digihjelpen drop-in kor du kan få hjelp av digivertar onsdag 8. mai, 22. mai, 5. juni og 19. juni kl. 10-11.

19. juni blir siste Digihjelpen drop-in.

Det er eit samarbeid med Sør-Aurdal frivilligsentral.

Elizabeth Strout Instagrampost
Lucys mange liv: Elizabeth Strout

Onsdag 5. juni blir det vår fyrste strømming frå Litteraturhuset. Strout møter forfatter Kjersti Annesdatter Skomsvold til samtale om felleskap, familie og forandring.
Samtalen foregår på engelsk.

Her ser du ei fullstendig oversikt.Arrangemenet på biblioteket i mai og juni